martes, 25 de octubre de 2016

Las TIC en un modelo de educación y sociedad democrática

Ante a pregunta plantexada e tras a lectura dos textos corresponedentes o noso grupo chegou a conclusión de que as TIC non favorecen o desarrollo dun modelo democrático de educación nin dunha sociedade democrática.

O primeiro e mais importante argumento para soster esto é que non todas as personas teñen acceso ás TIC, provocando así desigualdades entre as pesonas que teñen acceso e as que non.

Salvando este gran problema ocorre que na rede existen normas, comportamentos e correntes de pensamento humanas, polo tanto ao rexirse por estas normas seguen a existir diferenzas interculturais, esto quere decir que afirmar que na rede somos todos iguais é algo erróneo.

Cando tratamos o tema de si favorecen ao desarrollo dunha sociedade democrática consideramos que aportan medios que favorecen pero non o suficiente como para cambiar o modelo actual, xa que este tema comparte principal problema ca primeira cuestión, o difícil acceso ás TIC.

Ante a resposta á nosa postura por parte do grupo Edupri1612, na cal salvaban o problema do acceso ás TIC e expoñían que sen este problema sí favorecían, comentámoslle ,sempre dende o respeto, que construir unha resposta utilizando como base unha situación irreal non nos parecía un xeito adecuado de afrontar esta cuestión.

Como conclusión, só decir que nos sorprendeu que o número de grupos que non pensan coma nós e bastante alto e que os grupos que nos contestaron directamente salvaran o principal problema coma se fose algo sen apenas importancia e omitible.

A pesar disto pareceunos unha tarefa interesante, xa que nos permitiu ver os diferentes puntos de vista dos nosos compañeiros, e diferente, pois organizar un debate a través dun foro é algo que nunca fixeramos.



Un artículo de interés sobre las TIC y la educación es: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2037601 en donde explica el impacto que tuvieron las TIC en la educación(se puede leer el artículo completo clicando dentro del enlace en "texto completo")

No hay comentarios:

Publicar un comentario